lunchboxes עסקים ותעשייה כל מה שצריך לדעת על שקיות פס סגור (zipper bags)

כל מה שצריך לדעת על שקיות פס סגור (zipper bags)

כדי להקל על ההתחלה, אני ממליץ על רוכסן רצועת ניילון רגיל. הרוכסן הסגור מיועד לכיסים, כריות וכיסי רוכסן, והרוכסנים הפתוחים מיועדים לכל מה שאתה צריך כדי להפריד בין חצאי הרוכסן זה מזה.

רוכסנים זמינים במספר סוגים וגורמי צורה עבור יישומים שונים

סוגים בולטים של רוכסנים כוללים רוכסנים חד מסלוליים, רוכסנים דו מסלוליים, רוכסנים אבקתיים או נוזליים, רוכסנים מורחבים, רוכסנים חסינים לילדים, רוכסנים עם רוכסנים, שרוך ושרוכני בגד. אתה צריך רוכסן המשתמש ברוכסן סלילי רגיל בעל 3 ניילונים על פיסת בד.

כמו ברוכסנים קונבנציונליים, רוכסנים חד מסלוליים משתמשים בחתיכת חומר אחת הבולטת מהתיק כדי להתאים את המסילות בצד הנגדי של התיק.

חלקי פלסטיק שלובים אלה נצמדים למקומם ויוצרים חיכוך המונע את פתיחת הרוכסן. כשזה קורה, הרוכסן עובר דרך חור קטן שאינו מאפשר גישה, ונעל למעשה את המעצורים.

תעשיית המזוודות של ימינו שילבה רוכסנים חכמים במזוודותיה

כיום, רוב יצרני המזוודות הטובים ביותר החלו לשלב רוכסנים חכמים בציוד הנסיעות שלהם. רוכסני מזוודות דורשים טיפול ותחזוקה נאותים כדי לשמור על הפונקציונליות שלהם ולהגדיל את אורך החיים שלהם.

רוכסן יכול להיות מתסכל כשזה לא עובד כמו שצריך, אבל בסופו של יום זה רק רוכסן. זהו רוכסן ספירלי פשוט (אלא אם כן נדנדה על רוכסן עמיד למים ™), וזה רוכסן עם שיניים ושני מחוונים.

תיקי יוקרה רבים, למשל, משתמשים ברוכסני מתכת בשל עמידותם. תוכלו לראות רוכסני ספירלה מפלסטיק רבים המשמשים בתיקים ידיים מסורתיים, אך אין זה אומר שהתיקים בהם הם משתמשים זולים.

רוכסנים נוחים

עם סדרת כפתורים שנפתחים ונסגרים תוך שניות. בגלל נוחות זו משתמשים ברוכסנים במגוון מוצרים ברחבי העולם. הם משמשים למגוון מוצרים, החל מכבדים וכלה בכאלה שלא, וניתן להשתמש בהם עם מגוון חומרים שונים, בדים וכמובן עם סוגים רבים.
למידע נוסף בתחום של שקיות פסגור וכל מה שצריך לדעת על שקיות פס סגור (zipper bags) ניתן לגשת לאתר zipbag.co.il

רוכסני סליל מורכבים משתי ספירלות מקבילות המוחזקות יחד על ידי מחוונים

השרשראות בין שיניהן משולבות זו בזו ליצירת מערכת רוכסן עמידה ובטוחה. רוכסני סליל יכולים להיות עשויים ניילון או פוליאסטר, אך בדרך כלל מכונים רוכסני ניילון ופוליאסטר.

במקרים מסוימים

התיקים והתרמילים אטומים למים ורוכזים. רוכסנים נמצאים גם בבגדים עליונים כמו מעיל Arcteryx Alpha SV, המשתמש ברוכסן עמיד למים ™ עם מחוון RS-tm. אם אתם נושאים מצלמות או שעונים יקרי ערך או יקרים, על המטען שלכם להיות מכווץ רוכסן.

באופן כללי, רוכסני סלילי ניילון זולים ומגיעים כמעט בכל צבע שתוכלו לדמיין. רוכסני הניילון יכולים להיות גמישים, פתוחים או תפורים לחיתוך בקלות מבלי לפגוע במחט, במספריים או בלהב הרוטור שלך.

שניים עשויים ניילון ופוליאסטר ונקראים רוכסני ניילון. לרוכסנים יש כוח ריפוי עצמי המאפשר להם לשמור על הטוויסט המקורי שלהם כשהם מתבצעים מניפולציות.

וודאו שהשיניים עשויות מפוליאסטר או ניילון אם אתם רוצים ליהנות ממראה מתכתי מהנה של רוכסן. שיני רוכסן עשויות ניילון קטנות משיני פלסטיק יצוקות ומעניקות מראה יקר יותר. אטום אטום למניעת חדירת מים, קשה לזהות את שיני הרוכסן.

הקפידו לבחור מחוון המתאים לגודל הרוכסן ושיני הרוכסן שלכם

יש אנשים שקוצצים את העיצוב הסטנדרטי בגודל 3 אינץ 'ומשתמשים בטנת רוכסן בגודל 5 אינץ', אך לפעמים משהו נתקע בשיני הרוכסן וכף הרגל של מכונת הרקמה פוגעת בשיניים ומשליכה אותן. כדי לתקן זאת, קבל רוכסן ללא שיניים, אך אם זה לא עובד, יהיה עליך להחליף את הרוכסן.

מדריך זה נועד לפשט את המידע החשוב ביותר על מבנה הרוכסן ותפקודו של הרוכסן ולהסיר חלק מהמורכבות מתהליך הזיהוי וההבנה באיזה רוכסן תרצו להשתמש עבור התיק החדש

הצוות שלנו יכול לעזור לך לגלות איזה שילוב חומרים ייחודי ופרופיל zip הם המתאימים ביותר ליישום שלך. לחיצה וסגירה של רוכסן עם פרופיל רוכסן לא מצריכים שום יישור של שני צידי רצועת המשיכה ומכוונים את מעקה הרוכסן למקום שהוא בטוח וקל לסגירה לאחר השימוש.

סליידר הוא השם הרשמי עבור חתיכת הפלסטיק או המתכת שמניעה את הרוכסן לפתיחה וסגירה של התיק. במילים אחרות, סגנון הכיס נבחר כדי לקבוע אם הרוכסן מתאים היטב.

התחנה העליונה הייתה בעבר הקצה העליון של הקצה הפתוח וקצה לסגירת הרוכסן, אך זה לא מעשי בכל עיצובי תיקי היד. ניתן לפרק רוכסנים לחלקים להחלפה באותו גודל בדיוק. הכנס צד אחד של הרוכסן כ- 1 / 4-6 מ"מ לקצה המעוקל של המחוון שלו.

כדי למנוע יישור מוטעה, הקצה השני של הרוכסן צריך להיות מצופה בקצה הקצר של שרשרת רוכסן. זה יכול לקחת כמה ניסיונות לסדר את שיני הרוכסן כדי למנוע בליטות בצד אחד של סרט הרוכסן כאשר השיניים לא מיושרות. כשל ברוכס הוא תוצאה של שחיקת רוכסן, ללא נזק ניכר לשיניים.

מכיוון שהרוכסן ושיני הרוכסן מופרדים והרוכסן סגור בשלב זה

פיתרון זמני הוא אפשרי: משוך את הרוכסן מעל המחוון ולא עליו עם צבת כדי לאבטח את המחוון כך ששיני הרוכסן לא יתכווצו מדי. אם זה לא עובד, נסה להחליף את המחוון מבלי להחליף את כל הרוכסן.

Related Post

דילוג לתוכן