lunchboxes עסקים ותעשייה איך עובדים עם Hubstaff

איך עובדים עם Hubstaff

הובסטאף טאלנט השיקה לוח דרושים מרוחק, המאפשר לפרילנסרים להגיש מועמדות למאות עבודות מרוחקות. מעקב אחר פעילות אתרים הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר של Hubstaff, מכיוון שהוא מאפשר לך לראות כמה זמן העובדים שלך מבזבזים על פעילויות לא יצרניות. כעת, יותר ויותר מעסיקים משתמשים בתוכנה כדי לעקוב אחר אופן הפעולה של צוות המסוקים, בין אם אתה נמצא על הקרקע בזמן מגפה ובין אם בעיצומה של מלחמה.

אתה יכול להעריך כמה זמן העובדים שלך משקיעים בחפצים אישיים

בנסיעה לעבודה או בעבודה ממיקום ספציפי. בנוסף, מעקב אחר זמן עבודה מציג את אחוז כל משמרת שהוצאו באתר או ביישום מסוים. הובסטף מניח שכל עובד פעיל במשך 10-15 דקות בכל פלח, וכאשר פג הטיימר שלהם או שהתוכנה מגלה שום פעילות לאחר זמן מסוים, זה נותן לו דחיפה.

התשלום מתבצע תוך זמן קצר באמצעות Hubstaff כדי להגן על הלקוח שלך ותוכל להזמין שיחת עלייה למטוס אם תשכח לפתוח את חשבונך.

אם עדיין לא השתמשת בכלי ניהול פרויקטים ואתה מוכן לעבור למכשיר חדש, שקול את המשימות של Hubstaff. אתה יכול לשלוח הזמנות לאנשים שאתה עובד איתם ואתם אתה רוצה לחלוק משימות.

תוכלו גם לעקוב אחר העובדים העובדים או לא על ידי צילום תמונות של עבודתם

פעילות, תנועות מקלדת ועכבר והקשות מקשות שימושיות לתפוס עובדים שמנסים לפרוץ את המעקב של Hubstaff. אחת התכונות שלו שתועיל בעת תכנון חזרה למשרד לאחר COVID 19 היא כאשר חברי הצוות נכנסים ועוזבים מיקום ייעודי באמצעות תכונת הגידור הגיאוגרפי.

תוכל גם לראות את ההתקדמות של הצוות שלך באפליקציות Hubstaff ל- Android ו- iOS

ותוכל לעקוב אחר כמה אתה חייב לכל אחד מחברי הצוות עבור הזמן שעבד על ידי קביעת שיעור פיצויים עבורם. כאשר אתה קובע משכורות לחברי הצוות, הם משולמים על פי שעות העבודה שלהם, מה שמועיל בעבודה עם קבלנים, פרילנסרים או עובדים מרוחקים. אתה יכול אפילו להשתמש ב- Hubstaff כדי להוציא חשבוניות ללקוחות שלך על סמך השעות שאתה רושם והסכום שהם משלמים.
למידע מורחב בתחום של איך עובדים עם Hubstaff ניתן לגשת לאתר fillva.com

אתה יכול להתאים את לוח הזמנים של כל עובד כך שיכלול את כל הנתונים שאתה צריך ולהשתמש בלוחות הזמנים

כדי לחשב כמה תשלם לעובדים שלך עבור הזמן שהם השקיעו. אתה יכול גם ליצור פרויקטים ומשימות עבור הצוות שלך לעבודה כדי לקבל מושג טוב יותר על האופן שבו עובדים משתמשים בזמנם. אז כדי לבנות צוות מרוחק, אתה יודע בדיוק כמה הצוות פרודוקטיבי כאשר אתה עוקב אחר הזמן עם Hubstaff. אם אתה משתמש ב- Trello למשל לניהול פרויקטים, ניתן לעקוב אחר הזמן למשימות בודדות.

כשאתה עובד מרחוק עם צוות

אתה יודע כמה זה יכול להיות קשה לעקוב אחר מה שכולם עושים. מעקב אחר העבודה שעובדים עובדים, מתי הם עובדים והאם אתה צריך לשלם להם כאשר העבודה נעשית יכול להיות כל משימות מורכבות. עבור צוותים מרוחקים, יש נטייה למצוא עובדים העובדים מחוץ לשעות העבודה או מבצעים שליחויות אישיות בשעות העבודה. בהתאם למיקום הפעילויות הללו, תוכלו לקבוע מרחוק את הזמנים האידיאליים עבור העובדים שלכם לתקשר ולהשתמש בשעות העבודה שלהם באופן פרודוקטיבי. ברגע שהצוות שלך הוריד את לקוח שולחן העבודה Hubstaff, אתה אמור להיות מסוגל לעקוב אחר שעות העבודה שלהם ופעילויותיהם.

ל- Hubstaff כלים לניהול פרויקטים משלה

אך ניתן לשלב אותם גם בכלים פופולריים כמו Asana, Trello ו- Wrike, כך שתוכלו לעקוב אחר זמן העובדים שלכם ולהתקדם בפרויקט באמצעות Hubstaff. הפונקציונליות למעקב אחר זמן מצריכה למשתמשים להתקין את HubStaff Desktop Client ותוסף Chrome, זה קל לשימוש.

אתה יכול להשתמש בתוכנה

כדי לנהל טוב יותר את הצוות שלך ולהגדיר שעות ותקציבים לחיוב עבור כל אחד מחברי הצוות. אתה יכול להגדיר שעות עבודה ספציפיות וקביעת פגישות לעובדים שלך, קבע משמרות חוזרות וקבע משמרת חוזרת כדי להפוך את זמן ההקלטה לאוטומטי. בעזרת Hubstaff תוכל לאפשר לעובדים לבקש חופש ולאשר את בקשתם בלחיצת כפתור אחת. —- לאחר מכן תוכל להתאים את מספר הפרויקטים והמשימות, לבדוק את הזמן ולהגדיר שכר אם תרצה בכך. באמצעות ניטור הפרודוקטיביות של Hubstaff, יש לנו את היכולת להשתמש בכל הפונקציות בהן השתמשנו כדי לבנות את מה שאנחנו עושים עם פונקציה זו. – —- אנו כוללים שילוב ישיר של Zapier ויכול להשתלב היטב עם HubStaff, אך איננו מוגבלים זה לזה או לאחרים.

אם אתה סטארט-אפ שרוצה לחבר את אזורי הזמן ולוחות הזמנים של העובדים שלך

Hubstaff מספק כלי לעשות זאת עבורך. הוא מספק לסטארט-אפ שלך כלים המאפשרים לעקוב אחר חברי הצוות והקבלנים. שעות עבודה וניהול גיליונות זמנים. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לעקוב בקלות אחר פרודוקטיביות העבודה, ליצור דוחות מתקדמים העוקבים אחר התקדמות, לעקוב מרחוק אחר הזמן באמצעות גיליונות זמנים מקוונים, לנהל פעילויות עובדים ועוד ועוד. אלו התכונות שאמורות לעזור למנהלים להגדיל את התפוקה של הקבוצה שלהם.

Related Post

דילוג לתוכן