lunchboxes בריאות קליניקה לטיפול מיני

קליניקה לטיפול מיני

במחקר פיילוט קטן, היא ועמיתיה בדקו טיפול מיני מבוסס מיינדפולנס בנשים עם חשק מיני ועוררות מינית, תלונה מינית שכיחה בקרב נשים ואחת האפשרויות הבודדות לטיפול. ברוטו ועמיתיו מתחילים ליישם את הטכניקה גם להפרעות מיניות אצל גברים, ומגלים את כדאיותם של לימודי פיילוט והבטחתם בטיפול בגברים הסובלים מבעיות זיקפה.

טיפול מיני יכול לעזור אתה צריך לפתור בעיות מיניות שונות מבחינת התפקוד המיני והקשיים במערכות היחסים המיניות שלך

טיפול מיני מומלץ במגוון תרחישים, אומר מייקל קריכמן, מנהל מרכז דרום קליפורניה לבריאות מינית ורפואת הישרדות בניופורט ביץ '. ומחבר שותף של Sexual Spark.

אם רופא הנשים שלך או ספק שירותי בריאות אחר יוכל להפנות אותך למטפל מיני

תוכל לבקר באתרי האיגוד האמריקאי של מחנכי מין, יועצים ומטפלים (AASECT ), החברה הבינלאומית לחקר הבריאות המינית של נשים (ISSWSH) והחברה למחקר טיפול מיני (SSTAR) למשאבים ומידע נוסף. ניתן גם לבקש הפניה אני מרופא המשפחה שלך למטפל מיני או שאל בית חולים או מרכז רפואי מקומי אם יש להם מרפאה לבריאות מינית.

מטפלים במין הם יועצים מוסמכים

רופאים ואנשי רפואה אשר ערכו הכשרה נוספת לסייע לאנשים הסובלים מבעיות הקשורות במין. לא כל המטפלים מועילים בכל הנוגע לטיפול בבעיות מיניות, וטיפול מיני אינו חלק מרוב תוכניות הסוציאליות הרגילות או אימוני הפסיכולוגיה. טיפול מיני מוצע על ידי פסיכולוגים מורשים, עובדים סוציאליים ומטפלים ברישיון הרופא שקיבלו הכשרה נוספת בשאלות של מיניות, זוגיות ובריאות.

מטפלים במין מאומנים להעריך ולטפל בסוגים רבים של בעיות מיניות ובעיות בזוגיות המתפתחות עם בעיות מיניות במקביל

בעיות בריאות הנפש וחששות רגשיים המשפיעים על תפקוד מיני, דחף ורצון לאינטימיות לאדם ניתן לבחון בעזרת מטפל מיני מורשה.

מייקל קריכמן, MD, מנהל מרכז דרום קליפורניה לרפואת מיניים ורפואת הישרדות בניופורט ביץ 'ומחבר שותף לניצוץ מיני, ממליץ על טיפול מותאם אישית לקונפליקטים אישיים ולנושאים הקשורים למיניות, כולל צרכי בן זוג.
לפרטים נוספים בנושא של קליניקה לטיפול מיני נא לבקר ב-

זה יכול להיות הרבה דברים, כאשר לאדם אחד יש חשק מיני גבוה והשני מעוניין לחקור קינקים כמו BDSM אבל המטפלת במין ליז פאוול, Ph.D. הבחין כי לשותפים יש רצונות בלתי הולמים המספרים לעצמם עליהם.

טיפול מיני

הוא סוג של ייעוץ שנועד לסייע לאנשים ולזוגות עם קשיים מיניים כגון פחד במה ובעיות בזוגיות. מטפלים במין הם ספקי בריאות הנפש המטפלים בבעיות רגשיות ומערכות יחסים באופן זהה לזה של מטפלים אחרים, אך הם משתמשים בהכשרה המיוחדת שלהם כדי להציע גישה ממוקדת יותר ללמידה על רגשות מיניים. אנשים רבים מתקשים לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות המינית מכיוון שהם אינם יודעים מה לעשות כאשר בן זוגם נוכח. אך טיפול מיני יכול לסייע לזוגות ולאנשים לאסוף יותר ביטחון, לשקם ולשפר את הבריאות המינית, כמו גם לתקשר ולעבוד יחד כדי להשיג חיי מין מספקים יותר.

צוות רב תחומי של גינקולוגים ועובדים סוציאליים המתמחים בטיפול מיני יחיד וזוגי עובד בשיתוף פעולה הדוק עם פיזיותרפיסטים

אנשי מקצוע משלימים ואורולוגים במרפאות מין גברים. החברה למחקר טיפול מיני מספקת משאבים לאנשי מקצוע, כולל פסיכולוגים בעלי תחומי עניין קליניים ומחקריים בנושאים מיניים אנושיים.

אם הבעיות המיניות שלך מושרשות בבעיות בזוגיות ואתה ובן / בת זוגך נהנים משיטות הייעוץ הזוגיות הרגילות

טיפול מיני עשוי להיות יותר מדי עבורך. זכור כי אימון מיני, הכרוך במגע גופני, אינו חלק מהאתיקה הרגילה של טיפול מיני והוא חל רק על אנשי מקצוע מוסמכים בתחום בריאות הנפש.

אם אין לך מטפל, בדוק התעללות מינית אפשרית בעבר שלך וגישה שלילית כלפי מין ואוננות. בדרך כלל, רוב המטפלים במין מתחילים בספק שאלות של בריאות הלקוח, רקע מיני, חינוך מיני, אמונה במין וחששות מיניים ספציפיים.

טיפול מיני

הוא סוג של פסיכותרפיה העוסקת בבעיות נפשיות-ובעיות רגשיות- המשפיעים על התפקוד המיני, הדחף והרצון לאינטימיות של האדם. טיפול מיני נועד לסייע לאנשים להתמודד עם חששות הקשורים לאינטימיות מינית. כהנחיה להגדרה זו, פיתחנו גישה למודלים טיפוליים מיניים המקדמים וטיפול מיני בריאות ועמידה ביעדי הבריאות המינית של לקוחותינו.

קליניקה לטיפול מיני https://www.sex-therapy.co.il

מידע נוסף

Related Post

מנעולן במרכז 7מנעולן במרכז 7

מנעולן מקומי במרכז העיר נותן שירות יוצא דופן, זוכה לאמון ולנאמנות של הקהילה. חקור את הסיפור מאחורי העסק המצליח הזה. האיש שמאחורי המנעולים בלב העיר פועל מנעולן המשרת את הקהילה

דילוג לתוכן