lunchboxes Uncategorized מנתח פלסטי – כך תבחרי את המנתח המושלם

מנתח פלסטי – כך תבחרי את המנתח המושלם

את מעוניינת לבצע ניתוח פלסטי כזה או אחר? על מנת שתוכלי לבצע את הניתוח בצורה טובה, יהיה עלייך לבחור את המנתח המושלם. לא כל רופא שמגדיר את עצמו בתור מנתח פלסטי יהיה הבחירה הנכונה. יש לא מעט מנתחים חסרי ניסיון, כאלה שעלולים לעשות יותר נזק מאשר תועלת. כל טעות קטנה של המנתח בזמן ביצוע הניתוח עלולה לעלות לך ביוקר. הרי את מדברת כאן על תוצאות שמשפיעות במידה מסוימת על המראה החיצוני שלך. אז איך תוכלי לעשות בחירה שתהיי שלמה איתה? רק כך תוכלי להיכנס לניתוח בביטחון מלא כי הוא יביא איתו את המטרות הרצויות.

הגדירי מראש את הציפיות שלך

על מנת שתוכלי לבחור מנתח פלסטי יהיה עלייך להגדיר מראש את הציפיות שלך. בראש שתגיעי עם ציפיות מוגדרות, תוכלי לדעת כי את עושה את הבחירה הנכונה. ביחד עם המנתח תוכלי להבין מראש כי את אכן נמצאת במקום שבו החלומות שלך יהפכו למציאות. ד"ר אנדרי אופק+, מנתח פלסטי מומלץ, מבצע תיאום ציפיות עם כל לקוחה. הרי בסוף השאיפה היא שהלקוחה תהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. אם את לא יודעת איך להגדיר ציפיות, תוכלי לקבוע פגישה מקדימה עם המנתח.

המלצות של מטופלות אחרות

אם למנתח פלסטי מסוים אין המלצות, זה אמור להדליק לך נורה אדומה. לא תרצי לפנות לאיש מקצוע שאין לו המלצות של מטופלות אחרות. ההמלצות יסייעו לך להבין כי את בדרך הנכונה, והבחירה שתעשי תהיה בחירה שתוכלי להיות שלמה איתה. אף לקוחה לא תמליץ על מנתח פלסטי מסוים, אם הוא לא היה כזה שעשה את עבודתו בצורה מעולה. ד"ר אנדרי אופק ישמח להראות לכל לקוחה המלצות רבות של מטופלות מרוצות. את ההמלצות את תוכלי לראות באתר או על ידי הגעה לקליניקה עצמה.

תעיפי מבט בתיק העבודות

רגע לפני שאת בוחרת מנתח פלסטי, חשוב שתסתכלי על תיק העבודות שלו. תיק העבודות זה בעצם תמונות של טיפולים שאותם המנתח ביצע לאורך השנים. חלק מהטיפולים עשויים להיות דומים מאוד לטיפול שאת עומדת לעבור. אחרי שתעיפי מבט בתיק העבודות, יהיה לך קל לעשות בחירה שתוכלי להיות איתה שלמה. אם את לא שלמה עם הבחירה, כל המאמץ עלול לרדת לטמיון. באתר של ד"ר אנדרי אופק תוכלי לראות תיק עבודות מסודר של ניתוחים פלסטיים שונים. ברגע שיש שקיפות, לא אמורות להיות לך סיבות לדאוג או לחשוש.

Related Post

ניתוחי בקעניתוחי בקע

בקע פירושו קרע, קרע בדפנות פנימיות הגורם להופעת בליטה תת עורית באזורי גוף שונים. בליטה זו עלולה להסב לאדם כאבים עזים ואי נוחות. חשוב מאוד לפנות לטיפול מאחר שבקע אינו

דילוג לתוכן