lunchboxes Uncategorized הקפאת ביציות בישראל – מה קובע החוק?

הקפאת ביציות בישראל – מה קובע החוק?

כל אישה שחווה בעיות בכניסה להיריון, תחשוב על דרכים שונות להתגבר על המכשול. בחלק לא קטן מהמקרים המכשול הוא מכשול פסיכולוגי, כזה שניתן לצלוח אותו בקלות. אך ישנם מקרים שבהם המכשול הוא דווקא מכשול רפואי, כזה שלא ניתן לצלוח אותו ללא התערבות רפואית. בעבר נשים שלא היו מצליחות להיכנס להיריון היו נחשבות עקרות. כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה גם את המכשול הזה ניתן לצלוח עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. אם את לא מצליחה להיכנס להיריון מוטב כי תדעו מהו החוק לגבי הקפאת ביציות בישראל.

הקפאת ביציות בישראל – מותר!

נדגיש כי הקפאה של הביציות בישראל היא עניין חוקי, כזה שכל אישה יכולה לבצע אותו. בין אם בגלל בעיות שונות או בגלל רצון להרות בגיל מתקדם. הרי כל אישה יודעת כי יבוא הגיל שבו הביציות שלה לא יתפקדו כמו שצריך. על ידי הקפאת ביציות בישראל ישנה אפשרות לשמר את הביציות הבריאות. אלה שבאמצעותם יהיה ניתן להיכנס להיריון בגיל כזה או בשלב מסוים – כל אחת על פי השקפתה.

כמה ביציות מותר להקפיא?

חוק הקפאת ביציות בישראל הוא חוק מאוד מוגדר, כזה שלא משאיר מקום לספק. כל אישה יכולה לדעת בוודאות מה מותר לה, ואיך היא יכולה לשמר את הביציות שלה. החוק קובע כי כל אישה יכולה לעבור 4 טיפולים של הקפאת ביציות, כאשר ניתן להקפיא עד 20 ביציות. אם יש לך ספקות לגבי החוק, תוכלי להתייעץ עם רופא מוסמך. הרופאים המנוסים הם אלה שיכולים להסביר לך בדיוק מה אומר החוק. כך לא תמצאי את עצמך במצב שבו יהיו לך יותר סימני שאלה מאשר סימני קריאה. אם הכנסת את עצמך להליך הזה, מוטב כי יהיו לך סימני שאלה חד משמעיים.

מהם אחוזי ההצלחה של הקפאת ביציות?

אפשר להגיד כי אחוזי ההצלחה של הקפאת ביציות בישראל הוא מהגבוהים בעולם. בישראל תוכלו למצוא מכשור מתקדם שנועד להוציא את הביציות בצורה תקינה, וגם לשמור עליהן בצורה אפקטיבית. כך שאם עד כה היו לך סימני שאלה לגבי האפשרות הזאת, מוטב כי הן יוחלפו בוודאות מוחלטת. האפשרות הזאת מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש בתור אפשרות טובה לנשים רבות. כאלה שמחליטות מסיבות שונות להיכנס להיריון בשלבים מתקדמים יותר. הרי לכל אישה יש את הרצונות שלה כאשר זה נוגע לכניסה להיריון, כל אחת על פי מה שהיא תכננה.   

Related Post

החלפת ברךהחלפת ברך

ניתוח החלפת ברך הינו אחד הטיפולים השכיחים ביותר בקרב אוכלוסיית ה65+, כאשר הסיבה העיקרית והנפוצה לביצוע ניתוח זה נעוצה בדלקת פרקים ניוונית הגורמת לשחיקת סחוס, כאבים ואף הגבלת תנועה. אז

דילוג לתוכן